پيام تبريك مدير روابط عمومي بانك تجارت به مناسبت روز خبرنگار

مدير روابط عمومي بانك تجارت همزمان با فرارسيدن 17 مرداد، روز خبرنگار در پيامي اين روز را به خبرنگاران و صاحبان انديشه و قلم تبريك گفت. پيام تبريك مدير روابط عمومي بانك تجارت به مناسبت روز خبرنگار به گزارش اكونا پرس، به نقل از مديريت روابط عمومي بانك تجارت، متن پيام بهزاد درگاهي به اين شرح است: جان نباشد جز خبر در آزمون هر كه را افزون خبر جانش فزون در عصر كنوني، ارتباط آحاد مردم با محيط پيرامون خود بيش از پيش و هر زماني به عملكرد رسانه ها وابسته شده است و رسانه نه فقط به عنوان پيام رسان بلكه بازتاب كنش و واكنش هاي جمعي افراد و از آن طريق، اثرگذاري بر رفتار و عمل يكايك آحاد انسان هاست. هفدهم مرداد فرصتي ارزشمند براي پاسداشت مقام شامخ انسان هاي فرهيخته اي است كه در راه روشنگري و آگاهي بخشي به جامعه در اين عرصه سترگ و پرمخاطره فعاليت كرده و اين رسالت بزرگ را عهده دار هستند. بي شك،دستيابي به قله هاي پيشرفت و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي نيز، جز با مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهي و آگاهي بخشي ميسر نبوده، كما اينكه فعالان عرصه خبر در جريان حمله ددمنشانه و جنگ تحميلي 12 روزه رژيم منحوس صهيوني نشان دادند كه همچنان در كنار مردم و خدمت گزار مردم هستند و در اين ايام نيز جلوه اي ماندگار از صلابت و مقاومت ايرانيان را در مقابل ديدگان جهانيان به تصوير كشيدند. اينجانب با گرامي داشت يادوخاطره محمود صارمي، شهيد والامقام عرصه خبر و اطلاع رساني، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزيز كه روايت گر عشق، آزادي و آزادانديشي در جامعه اند تبريك و تهنيت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي يكايك شما عزيزان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.