مدير روابط عمومي بانك تجارت همزمان با فرارسيدن 17 مرداد، روز خبرنگار در پيامي اين روز را به خبرنگاران و صاحبان انديشه و قلم تبريك گفت.

به گزارش اكونا پرس، به نقل از مديريت روابط عمومي بانك تجارت، متن پيام بهزاد درگاهي به اين شرح است:
جان نباشد جز خبر در آزمون
هر كه را افزون خبر جانش فزون
در عصر كنوني، ارتباط آحاد مردم با محيط پيرامون خود بيش از پيش و هر زماني به عملكرد رسانه ها وابسته شده است و رسانه نه فقط به عنوان پيام رسان بلكه بازتاب كنش و واكنش هاي جمعي افراد و از آن طريق، اثرگذاري بر رفتار و عمل يكايك آحاد انسان هاست.
هفدهم مرداد فرصتي ارزشمند براي پاسداشت مقام شامخ انسان هاي فرهيخته اي است كه در راه روشنگري و آگاهي بخشي به جامعه در اين عرصه سترگ و پرمخاطره فعاليت كرده و اين رسالت بزرگ را عهده دار هستند.
بي شك،دستيابي به قله هاي پيشرفت و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي نيز، جز با مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهي و آگاهي بخشي ميسر نبوده، كما اينكه فعالان عرصه خبر در جريان حمله ددمنشانه و جنگ تحميلي 12 روزه رژيم منحوس صهيوني نشان دادند كه همچنان در كنار مردم و خدمت گزار مردم هستند و در اين ايام نيز جلوه اي ماندگار از صلابت و مقاومت ايرانيان را در مقابل ديدگان جهانيان به تصوير كشيدند.
اينجانب با گرامي داشت يادوخاطره محمود صارمي، شهيد والامقام عرصه خبر و اطلاع رساني، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزيز كه روايت گر عشق، آزادي و آزادانديشي در جامعه اند تبريك و تهنيت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي يكايك شما عزيزان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.