راد فرگوسن، مدير فرنچايز Diablo، بليزارد را ترك مي كند

راد فرگوسن، مدير فرنچايز Diablo، بليزارد را ترك مي كند گيم فا/ آقاي راد فرگوسن (Rod Ferguson)، مدير فرنچايز Diablo، جدايي خود را از شركت بليزارد اعلام كرد. وي با انتشار پيامي در صفحه رسمي خود در پلتفرم X نوشت: بازار پس از پنج سال هدايت سري Diablo با چهار عرضه بزرگ، اكنون زمان آن رسيده تا از Blizzard/Microsoft جدا شوم و ببينم قدم بعدي چيست. تيم ها براي موفقيت آماده اند و فهرستي هيجان انگيز از انتشارهاي پيش رو دارند. به شدت به آنچه با هم ساخته ايم افتخار مي كنم و مشتاقم ببينم آينده براي Diablo و براي من چگونه رقم مي خورد. شركت بليزارد نيز اين خبر را رسماً تأييد كرد، اما از ارائه جزئيات بيشتر درباره دليل جدايي فرگوسن يا معرفي فردي كه قرار است هدايت مجموعه Diablo را بر عهده بگيرد، خودداري كرد. راد فرگوسن در سال 2020 پس از ترك استوديوي The Coalition به بليزارد پيوست. او پيش تر در دوران فعاليت خود در مايكروسافت و Epic Games روي نسخه هاي مختلف سري Gears of War كار كرده بود. فرگوسن در بليزارد مسئوليت هدايت مجموعه Diablo را بر عهده گرفت و اندكي پس از معرفي اوليه Diablo 4 به اين تيم پيوست. او در طول فعاليتش در اين شركت، مصاحبه هاي صريح و متعددي درباره ديدگاه خود نسبت به مسير و آينده اين مجموعه انجام داده است. در كانال آي تي و ™CanaleIT هم كلي عكس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم