كادر درمان بيمارستان مركزي نفت تهران از تاخير در پرداخت حقوق كاركنان خبر دادند. يكي از اين افراد به ايلنا گفت: رويه تاخير در واريز حقوق با وجود تغييرات جديد در وزارت نفت و تغييرات مديريتي در بخش بهداشت و درمان آن اصلاح نشده و باعث افزايش نارضايتي كادر درمان و پزشكان اين مركز درماني شده است. طبق اعلام كادر درمان اين مجموعه، حقوق ها با يك يا دو ماه تاخير محاسبه و پرداخت مي شود. با اين حال روابط عمومي بيمارستان مركزي نفت اعلام كرد: طي ماه گذشته اختلالي در زمينه پرداخت حقوق ها نداشتيم اما يك مبلغ رفاهي به كل مجموعه هاي ذيل وزارت نفت به ميزان 10 ميليون تومان واريز شده بود كه پرداخت آن به بخش درمان اين وزارتخانه با تاخير همراه شده بود. اين روابط عمومي ضمن تكذيب تاخير دائمي در پرداخت حقوق كادر درمان گفت: آن مبلغ رفاهي 10 ميليون توماني نيز اين هفته در حال پرداخت است و پرداخت آن از هفته گذشته (چهارشنبه) به مرور شروع شده است.