
تهران-ايرنا-يك رسانه اسرائيلي فاش كرد كه به علت تهديدهاي امنيتي سفارت اسرائيل در امارات متحده عربي تخليه شده است.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري عكا اسرائيل، شبكه 12 تلويزيون رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه اسرائيل در شب گذشته تمامي تيم هاي ديپلماتيك و اداري خود را از امارات تخليه كرده است. اين اقدام شامل كاركنان نمايندگي هاي رسمي، از جمله هيئت هاي مذهبي مي شود.
اين گزارش ادعا كرد كه دليل اين تخليه، هشدارهايي مبني بر احتمال انجام عمليات هايي عليه اتباع اسرائيلي در امارات بوده است.
روهي از ساكنان پايتخت ژاپن در اعتراض به از سرگيري حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان بي دفاع نوار غزه در مقابل سفارت اين رژيم در توكيو اجتماع كرده و با سر دادن شعارهايي خواستار توقف اين حملات و برقراري مجدد آتش بس در اين منطقه شدند.
به گزارش بامداد چهارشنبه ايرنا به نقل از رسانه هاي فلسطيني، شركت كنندگان در اين تظاهرات در حالي كه پرچم فلسطين را با خود حمل مي كردند، مقابل سفارت رژيم صهيونيستي فرياد زدند: ما تسليم نخواهيم شد و تا آزادي فلسطين به مبارزه ادامه خواهيم داد.
پيشتر شبكه تلويزيوني دويچه وله، پليس و دادستاني برلين در بيانيه اي در همين زمينه اعلام كردند كه اين نوجوان دستگير شده تبعه روسيه بوده و وي اخيرا در ايالت شرقي براندنبورگ در اطراف برلين بازداشت شده است. اين مظنون ديروز جمعه در دادگاه حاضر شده و هم اكنون در بازداشت است.
دويچه وله يادآوري كرده است كه پليس آلمان در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني و پس از چندين تهاجم مرگبار، از جمله حمله اوايل ماه جاري ميلادي يك مرد افغان با خودرو به سوي مردم در شهر مونيخ، در حالت آماده باش قرار دارد.