گردان هاي القسام تجمع سربازان اشغالگر اسرائيلي را در شرق غزه هدف قرار دادند

گردان هاي القسام تجمع سربازان اشغالگر اسرائيلي را در شرق غزه هدف قرار دادند تهران - ايرنا- گردان هاي القسام، شاخه نظامي حماس، روز پنجشنبه تجمع سربازان اشغالگر اسرائيلي و خودروهاي آنها را در نزديكي مدرسه دار الارقم، در شرق محله التفاح، شمال شرقي شهر غزه، با چندين خمپاره هدف قرار دادند. به گزارش ايرنا به نقل از شبكه الميادين، گردان هاي قسام و گردان هاي القدس، شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي، در عملياتي مشترك، يك پايگاه فرماندهي و كنترل اسرائيل را در محور موراگ، در جنوب خان يونس، در جنوب نوار غزه، با تعدادي خمپاره هدف قرار دادند. در اين عمليات به خسارت و تلفات احتمالي جاني اشاره اي نشده است. گردان هاي قسام همچنين پيشتر از عمليات مبارزان خود عليه اشغالگران اسرائيلي، از جمله تيراندازي به يك نظامي سوار بر تانك مركاوا، خبر داد. اين نظامي روز چهارشنبه با تفنگ غول قسام در نزديكي مدرسه دارالارقم هدف قرار گرفت. در جريان همين عمليات، گردان هاي قسام به مناطق اطراف با چندين گلوله خمپاره حمله كردند. روز سه شنبه، گردان هاي قسام يك تانك مركاوا را با يك دستگاه حمله زميني بسيار انفجاري در منطقه قصابيب در شمال جباليا، در شمال نوار غزه، جايي كه بالگردها براي انجام عمليات تخليه در حال فرود بودند، منهدم كردند. گردان هاي قسام اعلام كردند كه مبارزانشان در پيشتر يك مين زميني بسيار انفجاري را در نزديكي مسجد عمري در جباليا در مقابل يك بولدوزر نظامي D9 اسرائيلي منفجر كردند. پس از بازگشت از خطوط نبرد، مبارزان گردان هاي قسام تأييد كردند كه در روز 6 اين ماه نيز يك بولدوزر نظامي اسرائيلي را با يك موشك دو مرحله اي در نزديكي مدرسه دارالارقم هدف قرار داده اند. هميچن نيروهاي مقاومت دو نظامي اسرائيلي را در نزديكي مدرسه ناصره در خيابان بغداد در محله شجاعيه، شرق شهر غزه، با شليك مستقيم گلوله از پا درآوردند.